2011. május 20., péntek

barátnőmnek- meghívó terv 1.




fonalgrafika
mikor beszéltünk, erre gondoltam. csak nagyon a vázlatok, nem akartam teljesen kidolgozni, nagyjából már meg tudjátok mondani, hogy mi nem tetszik benne, mi igen, valami teljesen más legyen, középen a monogram vagy "Meghívó" szerepeljen, fehér alapon piros fonal vagy piros alapon fehér fonal stb.
a képen bordó az alap, csak ilyen kartont találtam itthon, de vettem két nagyon szép hófehér vastag papírt, arra szépen kidolgozom, amint megkapom a válaszokat! :) minden észrevétel számít!

2 megjegyzés:

  1. de szep lesz! :) sztem a feher alapon piros lenne a legszebb! ;) es muti majd kepet rola! es a monogrammal szerintem szemelyesebb lenne.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is a fehér alapú lesz a mutatósabb.
    Még egy kérdés, a pöttyöket hogyan kell varrni?
    Ez nem fonalgrafika ugye?

    VálaszTörlés