2011. május 1., vasárnap

horgolt mobiltartók






elkészültem végre a kért mobiltartókkal. a minta (lyukacsos és virágok) , a méret és a szín adott volt, a többi rám volt bízva :)
nagy bánatomra, valahogy a fehér fonalból nem lettek olyan szépek, pedig ugyan az a márka, ugyan az a minőség, minden ugyan az, mégis más. ezúton üzenem a leendő tulajdonosának, ha nem tetszik, szívesen elkészítem valami más színben!!
(egyébként hugom elfelejtette mondani, hogy a fehér mobiltartóra rózsaszín virágot, míg a rózsaszínre fehér virágot tegyek :S úgyhogy készítettem plussz virágokat, melyek tetszés szerint variálhatók! :) ) remélem tetszenek.

4 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon szépek. Elkérhetném a rózsaszínű leírásokat?
    További jó munkát és szép estét

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszenek, én is leírást/okat szeretnék :)
    profilomban az emilcímem
    köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én nem tudok horgolni, de ez a mobiltok nagyon tetszik...
    Lehet tőled rendelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      kérlek írj a zsutta.vilaga@gmail.com címre, megbeszéljük. :)

      Törlés