2015. június 15., hétfő

Esküvői kellékek

Barátnőm, aki már 16 éve képes mellettem állni és elviselni, kért meg, hogy az ő nagy napjára készítsek néhány apróságot. 
Először egy gyűrűpárnát kért. Mutatott is néhány képet : indultunk a szív alakú horgolt párnától a kötött csipke szegélyes párnán át egészen a szürke alapra hópehely szerű rátétig. Aztán arra gondoltam, mivel ők nagyon macskások, így megpróbálnék egy keresztszemes mintát rece horgolással elkészíteni. Borzalmas lett. De a kép maradt, csak a horgoló tűt lecseréltem hímző tűre. :)  
És ha már macska, akkor nem maradhat el a torta dísz sem. Igen. Ez a két macskusz fog a tortán csücsülni. :D süthető gyurmából készültek, így el lehet tenni az unokáknak is.  :) 
Nagyon-nagyon boldog vagyok hogy örömet szerezhettem nekik és hogy ilyen szép felkérést kaptam. 
Minden jót, amit csak lehet, kívánok nekik!  <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése