2016. július 6., szerda

Welcome Baby Box 1

Jelentem: élek!
Csak kicsit orchideáztam, kertészkedtem, szobát festettem, tombol a nyár (főleg a gyerekeim) de most ezen az oldalon is aktivizálom magam, ugyanis úgy alakult, hogy sok ismerösömékhez érkezett / érkezik a gólya, úgyhogy welcome baby box-ok gyártásába kezdtem.

Barátnöm mondta egyszer, hogy szeretne egy békás sapit születendö kisfiának.  Ilyenre sikeredett. Készült hozzá még két apróság is, hogy megteljen a dobozka. :)   Remélem tetszik majd neki.

100%-ban bababarát pamut fonalból készültek, a sapka lágy tapintású míg a méhecske keményebb tipusú.
A rágcsa játék nedvesség hatására keményebbé válik és a horgolás öltései lágyan masszírozzák a baba ínyét, nem szöszölödik és nem olyan merev mint műanyag társai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése